BascatLes temps sont mauvais, attention à vos fesses sepsepet

3 Assos’u gec Koruoba’ya bak…

sepsepet to Travelcattttt @ 18:49

Assos’a gidebildik nihayet. Bekledigimizin aksine berbat bir yer cikti. Nereden baslasam bilemiyorum, kaldigimiz Nazlihan (ultra yüksek fiyatli ve süper ultra pis!) otelin ayaga giyotin misali inen dus kapilarindan mi,

13082009570

Kirik dus kapisi neredeyse ayagimizdan edecekti bizi..

yoksa ici küflenmis buzdolabi görüntülü imitasyon komodin islevi görebilecek cisimlerinden mi?!

13082009574

O yesil seyler bildiginiz küf...

Yarim pansiyona talim edelim dedik, adamlar ne idügü belirsiz mezeler getiriyorlar. Baliklar ise kesinlikle o denizden cikmiyor, buzhane midir nedir. Zaten tadi tuzu da yok…

Bir tane göt gibi iskeleleri var, disaridan birseyler sokmak kesinlikle yasak. Ancak fahis fiyata kizarmis patates yeme özgürlügü taniyorlar.

Tabii ki pozitif yanlari da var otelin. Mesela millet gelip “Aaa, ooo…” nidalariyla otelin önünde resim cektirdikce egonuz oksaniyor… 🙂

14082009582

Otelin resim cektireni bol oluyor, ici beni yakar disi seni hesabi..

Öte yandan bu delige tikilmama istegi sizi yeni kesifler yapmaya zorladigi icin arabaya atlayip baska diyarlara aciliyorsunuz. Aslinda fazla alternatifiniz yok. Assos’dan cikinca ya saga sapacaksiniz, yani Kadirga Koyu’na. Nitekim yaptik bunu.. Allahimm, nasil bir hayal kirikligidir o.. Bir berbat plaj. Inanilmaz halk plaji havasinda. Ortalik basörtülü filan kayniyor. Arabadan bile inmedik. Geri dön, sol tarafi dene elbette ki…

13082009552

Koruoba'nin yolu cok güzel..

O taraf da tam köy havasinda. Git git bir levha gördük. “Cay Bahcesi Denizde” diye.. Hadi bakalim bi de burayi deneyelim….

13082009550

Cay Evi gercekten de denizde...

Anacigim bir mucize ile karsilastik desem, inanin yani.. Öyle berbat bir yol, arabamiz cizilecek diye kafayi yiye yiye gittik veeee… Mucize karsinizda. Hayvani bir plaj, klasik bir cay bahcesi, mükemmel bir cay bahcesi sahibi. Adamcagiz Büyükcekmece’liymis. Caylar ayagimiza geliyor, fiyatlar inanilmaz uygun. Insanlar medeni…

13082009548

Ince belliden icmenin tadi Koruoba'da bir baska... Hele de ayaginiza servis yapildiginda.

Galiba buralarda bir köpek modasi var. Genelde su köpekleri.. Labrador (Badem), Golden Retriever (Malki) ve Leydi gibi cinsi belirsizler.

13082009520

13082009536

Cay Evi Denizde cok temiz ve keyifli

13082009540

Yüzmeyi seven tek biz degildik.

Allahim meger cennete giden yolda Assos sadece bir isaret levhasi imis…

Öglen vakti biralar soguk soguk yaninda kizarmis patates, hatta mekan sanhibi o kadar ince düsünüslü ki iki bira isteyince bir tane getirip bardaklara paylastiriyor ve bunlari bitirince soguk soguk ikinciyi getirmeyi teklif ediyor. Mükemmeliz… 🙂

13082009533

Ohhhhh beeee... Iste tatil!

Bu noktada Nazlihan Otel’deki mezeler bitmeden alelacele getirilen cupra geliyor aklimiza. “Kardesim daha mezeleri yiyoruz, bu ne acele?!” “Biliyorum biraz hizli oldu ama ben sunlari önünüze koyayim…” DANNNN… (Tabak sesi!)

Günümüzü bu muhtesem Koruoba sehilinde gecirdikten sonra aksam Assos’a son bir sans taniyalim dedik.

Zaten kic kadar bi yer söyle bir barlari (!) gezelim bari. Iki tane mekan var zaten, ikisi de Türkce takiliyor.. Icimiz elvermiyor oturmaya.

Dondurma yiyelim diyoruz, “Gazetelerde cikan meshur” Assos dondurmasini deneyelim diyoruz. Yani ilk anda etkileyici bir görüntü sergilemekle beraber dondurmayi yiyince bir fark farkedemiyoruz ve ellerimiz yapis yapis olmus bir sekilde geri kalanini atiyor ve bir cesme arayisina cikiyoruz… Gece böylece sona eriyor.. Sabah bir sonraki duragimiz Assos harabeleri olacak sonra da ver elini Ayvalik, oradan da Midilli.

13082009564

Assos harabeleri

Bu iki gün bize bir seyi cok net gösteriyor: “Demek ki neymis, bi daha Assos’a gidilmeyecekmissss..”

Click here for English......

3 Comments »

1. muzaffer says:

acaba siz kimdiniz ben oranın işletmecisi muzaffer

• seb says:

Nerenin, Nazlihan’in mi, Cay Evi’nin mi? 🙂

[WORDPRESS HASHCASH] The poster sent us ‘0 which is not a hashcash value.

2. muzaffer says:

Merhaba,
    Koruobadaki ilk yılımızda övgü dolu sözleriniz bizi çok mutlandırdı.Sağolun. Önümüzdeki sezon daha iyi hizmet vermek için hazırlıklarımıza başladık.
    Önümüzdeki sezonda görüşmek üzere. İyi günler diliyorum.